Article

Pengusaha Bengkel Kereta Tarik Pelanggan Dengan Media Sosial

Digitalisasi
Digitasi
Pemasaran & Penjenamaan

02 Sep 2024 • 3 min read

Usahawan muda, Dinie Hazwan Ahmad Tajol Aros, berjaya meningkatkan pendapatan perniagaan kecilnya sebanyak 60% setahun, dengan jumlah pendapatan tahunan mencecah RM480,000 melalui penggunaan Penyelesaian Pemasaran Digital Unifi Business. Dinie, yang mengusahakan bengkel kereta di Seremban, Negeri Sembilan sejak Mac 2020, mengakui kehadiran digital yang kukuh dan pemasaran digital yang berkesan memainkan peranan penting bagi kelangsungan perniagaannya.

 

Menurut Dinie, usahawan perlu mengambil kesempatan dengan menggunakan teknologi terkini dan media sosial bagi membina reputasi syarikat dan memenangi hati pelanggan: “Bengkel saya terletak di kawasan perindustrian di mana terdapat 40 bengkel lain yang menawarkan perkhidmatan yang sama. Kalau bukan melalui media sosial seperti Facebook dan Instagram, bagaimana saya dapat menarik pelanggan dan bersaing dengan peniaga lain? Pengiklanan dan kehadiran digital memang sangat penting. Saya tak boleh hanya mengharapkan bantuan daripada rakan-rakan untuk mempromosikan bengkel saya dari mulut ke mulut. Saya pun tak ramai kenalan,” katanya.

 

Dinie, yang memiliki Sijil Teknologi Automotif, dibantu oleh beberapa orang pekerja di bengkelnya yang terletak di Seremban, Negeri Sembilan

 

Tambah Dinie, beliau sebelum ini menguruskan sendiri pemasaran bengkelnya, termasuk penciptaan kandungan bagi media sosial, namun menghadapi kesukaran kerana kos pengiklanan yang tinggi dan pengetahuan yang terhad: “Bagi tiga tahun pertama, saya telah membelanjakan dalam RM14,000 setahun untuk kos pengiklanan di beberapa platform media sosial. Walaupun saya telah mengikuti kursus pemasaran digital, masih banyak yang tidak saya fahami, terutamanya mengenai pengurusan bajet. Pengetahuan dari segi reka bentuk grafik dan penulisan iklan saya juga amat terhad.

 

“Pakej pemasaran digital yang ditawarkan Unifi Business sangat membantu bukan saja kerana jumlah kos pengiklanan yang jauh lebih rendah (RM2,400 setahun), tetapi mereka juga menawarkan perkhidmatan reka bentuk grafik, penulisan iklan dan pengurusan kempen, semuanya di dalam satu pakej. Sekarang saya boleh memberi fokus kepada kerja-kerja di bengkel,” jelas Dinie yang juga aktif memuat naik kandungan berkaitan tip penjagaan kereta dan aktiviti di bengkel beliau di media sosial.

 

Dinie yang baru berusia 27 tahun, merancang untuk membuka sebuah cawangan di Shah Alam, Selangor pada akhir tahun ini. Beliau juga sedang dalam perbincangan untuk bekerjasama dengan syarikat insurans untuk disenaraikan sebagai salah sebuah bengkel panel yang diberi kuasa bermula pada 2025.

 

Selain daripada penyelesaian pemasaran digital, Unifi Business juga menawarkan pelbagai penyelesaian digital lain bagi membantu perusahaan micro, kecil dan sederhana (PMKS) meningkatkan daya saing mereka dan menjadi lebih berjaya. Ini termasuk penstoran awan dan keselamatan siber. Lawati portal Unifi Business untuk maklumat lanjut.

Related solutions

image

Iklankan bisnes anda di platform percuma

Solutions

0

Dattel

Sasaran Pelanggan Pelbagai Media

  • Akses kepada analitik pengguna merentasi 10 pemasaran menegak
  • Pengguna media sosial yang saling berhubung menerusi TikTok, Facebook & Instagram
  • Menjejak prestasi ‘conversion’ berbanding penanda aras industri
  • REV ads manager
  • Fungsi ‘Smart Narrative’ yang memandu pengguna di platform
  • Data ruang kerja yang berbilang dimensi
image

Tingkatkan pertumbuhan perniagaan anda

Solutions

0

Skim Pembiayaan BSN Micro/i Madani

Menyokong Kesinambungan Perniagaan Anda

  • Pembiayaan/pinjaman sehingga RM50,000
  • Kadar keuntungan/faedah 4% setahun (kadar tetap)
  • 14 hari bekerja selepas dokumen lengkap diterima
image

Mendayakan perusahaan skala kecil untuk…

Solutions

2

ScoreXcess

Portal Permohonan Pembiayaan Bisnes…

  • Padanan kemampuan bisnes anda dengan mana-mana agensi/institusi kewangan
  • Proses kelulusan sehingga 3 hari bekerja bergantung kepada dokumen lengkap
  • Dikuasakan oleh CEDAR
  • 'Onboarding' ringkas

Community Discussion

0 comments

Article

Pemasaran dan Kehadiran Digital Penting untuk Meningkatkan Keyakinan Pelanggan

Pemasaran & Penjenamaan

10 Sep 2024 • 3 min read

Pengusaha syarikat kawalan serangga dan makhluk perosak mencatatkan peningkatan pendapatan sebanyak 100% sebulan selepas mengiklankan syarikat beliau menggunakan Penyelesaian Pemasaran Digital Unifi Business, di samping aktif di media sosial. Pemilik syarikat yang berusia lebih tiga dekad itu mengakui kepentingan pemasaran dan kehadiran digital dalam membina imej syarikat dan seterusnya meraih keyakinan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan yang diberikan.

Tineshwara Rao, yang membantu ayahnya menguruskan perniagaan, mendedahkan mereka hanya menerima kurang daripada 10 pelanggan seminggu sebelum menggunakan Penyelesaian Pemasaran Digital Unifi Business. Katanya, keadaan ini berterusan selama beberapa tahun sehingga memaksa beliau meninggalkan kerjaya sebagai chef dan memberi tumpuan sepenuhnya untuk menyelamatkan perniagaan keluarganya yang semakin merosot.

“Kami akui industri yang kami ceburi sangat mencabar terutamanya dengan bilangan pesaing yang tinggi dan peraturan ketat yang dikenakan kerajaan. Pada masa yang sama, agak sukar untuk kami memperoleh kepercayaan pengguna yang kebanyakannya mempunyai pemahaman dan pengetahuan yang terhad tentang kawalan serangga dan makhluk perosak. Terdapat juga kes-kes penipuan dilaporkan di mana syarikat yang diupah tidak menggunakan bahan kimia yang sepatutnya. Oleh itu, kami cuba untuk lebih aktif di media sosial untuk mendidik dan meyakinkan pengguna mengenai perkhidmatan yang kami tawarkan, selain memberi lebih keutamaan kepada pemasaran digital,” jelas beliau.

 

Menurut Tineshwara, antara cabaran utama perniagaannya adalah pekerja yang diupah mesti mempunyai lesen Pemakai Racun Makhluk Perosak yang perlu diperbaharui setiap tahun, selain wajib menghadiri kursus tahunan

 

Menurut Tineshwara, dengan dana syarikat yang terhad, beliau terpaksa bergantung pada alat digital percuma seperti Canva dan ChatGPT untuk menghasilkan kandungan media sosial dan iklan digital: “Pada awalnya, semua hal berkaitan penciptaan kandungan dan strategi kempen pemasaran saya uruskan sendiri walaupun tidak mempunyai pengetahuan dalam bidang tersebut. Kami juga memperuntukkan RM300 sebulan untuk pengiklanan syarikat di media sosial. Namun, jumlah pelanggan yang diterima tidak banyak berubah. Oleh sebab itu, apabila Unifi Business menawarkan Penyelesaian Pemasaran Digital dengan bayaran RM50 hingga RM200 sebulan, kami tidak teragak-agak untuk mencuba,” tambah beliau.

Dengan strategi kempen pengiklanan yang lebih fokus dan terancang, perniagaan keluarga Tineshwara kini mencatatkan pendapatan bulanan yang jauh lebih tinggi dan stabil: “Di Pulau Pinang sahaja, jumlah pelanggan kami telah mencecah 800 sebulan. Kami juga menerima permintaan daripada pelanggan di negeri lain termasuk Kedah, Perlis, Perak, Selangor, dan Kuala Lumpur. Dengan jumlah pelanggan yang meningkat di pelbagai negeri, kami merancang untuk membuka cawangan di Lembah Klang di samping menambah tenaga kerja dan peralatan di Pulau Pinang,” kata Tineshwara.

Sebagai jenama yang menyokong pertumbuhan perusahaan mikro, kecil, dan sederhana (PMKS), Unifi Business menawarkan pelbagai penyelesaian inovatif yang dapat membantu usahawan PMKS mengembangkan perniagaan mereka. Antaranya adalah Penyelesaian Pemasaran Digital yang merangkumi perkhidmatan penulisan iklan, reka bentuk grafik, dan pengurusan kempen pemasaran. Layari laman web Unifi Business untuk maklumat lanjut.

Related solutions

image

Iklankan bisnes anda di platform percuma

Solutions

0

Dattel

Sasaran Pelanggan Pelbagai Media

  • Akses kepada analitik pengguna merentasi 10 pemasaran menegak
  • Pengguna media sosial yang saling berhubung menerusi TikTok, Facebook & Instagram
  • Menjejak prestasi ‘conversion’ berbanding penanda aras industri
  • REV ads manager
  • Fungsi ‘Smart Narrative’ yang memandu pengguna di platform
  • Data ruang kerja yang berbilang dimensi
image

Tingkatkan pertumbuhan perniagaan anda

Solutions

0

Skim Pembiayaan BSN Micro/i Madani

Menyokong Kesinambungan Perniagaan Anda

  • Pembiayaan/pinjaman sehingga RM50,000
  • Kadar keuntungan/faedah 4% setahun (kadar tetap)
  • 14 hari bekerja selepas dokumen lengkap diterima
image

Mendayakan perusahaan skala kecil untuk…

Solutions

2

ScoreXcess

Portal Permohonan Pembiayaan Bisnes…

  • Padanan kemampuan bisnes anda dengan mana-mana agensi/institusi kewangan
  • Proses kelulusan sehingga 3 hari bekerja bergantung kepada dokumen lengkap
  • Dikuasakan oleh CEDAR
  • 'Onboarding' ringkas

Community Discussion

0 comments

Article

Bagaimana Nak Bina Jenama Perniagaan Anda

Pemasaran & Penjenamaan

01 Sep 2023 • 3 min read

Penjenamaan memainkan peranan yang sangat penting bagi memperkenalkan produk anda dengan berkesan. Kami kongsikan lima tip bernas yang boleh anda aplikasikan.

 

Penjenamaan bukan sahaja relevan kepada individu yang mahu mencipta nama supaya lebih dikenali, tetapi juga amat berguna kepada golongan usahawan. 

 

Bagi sesebuah perusahaan, pembinaan jenama boleh mengukuhkan kepercayaan pengguna terhadap syarikat anda, meningkatkan jualan dalam jangka masa panjang, menarik minat orang ramai dan juga mewujudkan kesetiaan pelanggan.  

 

Sebelum kita menyelami tip untuk membina jenama, kita hendaklah fahami terlebih dahulu apakah yang dimaksudkan dengan penjenamaan atau branding. Menurut Kamus Dewan, penjenamaan merujuk kepada pemberian jenama ataupun nama tertentu kepada sesuatu produk yang dihasilkan. Ia merangkumi apa yang jenama anda janjikan buat pelanggan. Aspek penjenamaan adalah mustahak dalam strategi perniagaan, tidak kira betapa besar atau kecilnya saiz perniagaan anda. 

 

1. Pemilihan nama  

 

Pemilihan nama ialah satu komponen utama dalam membentuk jenama yang teguh. Seboleh-bolehnya, beri nama yang unik agar ia lebih menonjol berbanding jenama lain. Anda juga perlu tahu bahawa jenama dan produk adalah dua perkara yang berbeza. 

 

Elak menamakan produk anda sama dengan jenama perniagaan. Ini kerana anda perlu memastikan pelanggan tahu jenama anda sebelum mengenali produk anda. 

 

2. Kenali jenama anda 

 

Inserting image... 

Setelah memilih nama yang sesuai, anda harus mengenal pasti kekuatan jenama anda. Mungkin juga jenama anda mempunyai keunikannya yang tersendiri. Anda perlu tahu apakah perbezaan perniagaan anda berbanding pesaing. 

 

Selepas itu, barulah fokus dalam menyerlahkan kekuatan dan keunikan jenama anda. Cipta slogan yang senang dikaitkan dengan keistimewaan produk atau perkhidmatan yang anda tawarkan. Selain itu, logo yang tepat juga tidak kurang pentingnya dalam melonjakkan jenama anda. Selepas mereka logo yang sesuai, pastikan logo ini ada di setiap platform media sosial perniagaan anda. 

 

3. Berkomunikasi di media sosial 

 

Zaman sekarang, apabila anda memperkenalkan jenama anda kepada umum, ada banyak saluran yang boleh dipraktikkan selain media tradisional seperti surat khabar, radio dan TV. Kini, kandungan atau content di media sosial memainkan peranan penting dalam membentuk jenama yang bagus. Bina karakter yang unik atau wujudkan tagline khas untuk jenama anda.  

 

Sampaikan mesej kepada pelanggan dan bakal pelanggan melalui penceritaan (storytelling), berinteraksi dengan pelanggan di media sosial secara konsisten atau beri sampel produk anda kepada pelanggan yang bertuah. 

 

Pastikan akaun media sosial anda kekal aktif supaya pelanggan akan terus setia menantikan content baharu daripada anda. Di samping itu, anda juga boleh membina laman web yang membolehkan pelanggan merujuk atau mendapatkan maklumat tentang produk yang anda jual. 

 

4. Kenali pelanggan anda 

 

Inserting image... 

Ada cara untuk membuatkan orang mengingati jenama anda iaitu dengan menentukan dan memilih pelanggan melalui kaji selidik serta membahagikan audiens sasaran kepada beberapa segmen tertentu (audience segmentation). 

 

Iklan yang anda buat pula boleh dibahagikan mengikut ciri-ciri demografi seperti umur, jantina, status perkahwinan dan banyak lagi. Ingat, selain content yang menarik, pelanggan juga suka dengan jenama yang memberi respons pantas apabila mereka mempunyai persoalan tentang jenama tersebut. 

 

5. Tambah pengikut media sosial 

 

Bukan mudah buat jenama yang baharu bertapak dalam dunia perniagaan untuk mencari pengikut (followers). Namun, usah berputus asa. Pastikan anda terus aktif dan konsisten dalam mencari pengikut baharu. 

 

Salah satu caranya adalah melalui kandungan pemasaran yang menarik di media sosial. Selain itu, penggunaan pempengaruh (influencer) dalam mempromosikan produk anda juga boleh menjadi salah satu faktor penambahan pengikut di media sosial. 

 

Jadi, manfaatkanlah media sosial sebagai platform untuk membangunkan reputasi dan mendekati pelanggan. Jangan abaikan maklum balas, komen atau mesej peribadi daripada para pengikut anda dan rajin-rajinlah kemas kini maklumat tentang produk anda di laman sosial dan laman web. 

 

Nak digitalkan perniagaan dan lariskan jualan? Banyak faedah eksklusif menanti ahli Unifi Business Club (UBC)! Klik di sini untuk dapatkan penyelesaian yang disediakan.  

 

Jom terokai solusi Digital Marketing Solution (DMS) daripada Unifi Business! Pelaksanaan kempen pemasaran digital untuk perniagaan anda akan jadi lebih mudah dengan adanya sokongan konsultan pemasaran yang berpengalaman.

Related solutions

image

Ahli UBC nikmati DISKAUN 50% atas semua…

Solutions

0

EasyStore

Urus E-dagang Pelbagai Saluran

  • Perniagaan dilakukan menerusi pelbagai saluran termasuk media sosial, SEO, EDM dan banyak lagi
  • Urus semua operasi perniagaan dalam satu tempat
  • Jana jualan dengan bantuan alat yang meningkatkan produktiviti
  • Analitik bisnes yang melancarkan operasi
image

Urusan bisnes dalam genggaman!

Solutions

2

Bizapp

Mengoptimumkan Produktiviti Semasa…

  • Sistem aplikasi web berintegrasi yang tersedia dalam versi mudah alih dan komputer
  • Modul pemprosesan jualan komprehensif dengan sistem HQ-agen
  • ‘Woo-commerce’ dan ‘plug-in’ yang responsif dan integratif untuk memudahkan perkhidmatan pelanggan hingga ke ibu pejabat
  • Solusi dan pengurusan logistik berintegrasi
image

Temukan pembelajaran ‘on-demand’ dengan…

Solutions

0

Akademi AirAsia

Pelaburan Bisnes Menerusi Pendidikan

  • Tingkat dan tambah kemahiran demi merebut peluang yang ada
  • Dapatkan kemahiran agar seiring dengan arus semasa​
  • Kandungan kursus pembelajaran yang relevan
  • Kursus berkualiti tinggi yang direka dan diiktiraf universiti serta pengajar berpengalaman​

Community Discussion

0 comments

Article

4 Cara Anda Boleh Tukar Prospek Jadi Pelanggan

Pemasaran & Penjenamaan

27 Jan 2023 • 3 min read

Peniaga harus sentiasa aktif membuat promosi dan bijak merangka strategi pemasaran untuk menarik minat pengguna. 

 

Setiap perniagaan pasti mempunyai sasaran jualan tersendiri yang ada turun naiknya. Banyak faktor yang menyumbang kepada situasi ini. Antaranya, memperoleh pelanggan baharu bukanlah mudah. Selain persaingan sengit, aktiviti pemasaran yang kurang efektif juga boleh menyukarkan proses menukar prospek menjadi pelanggan.   

 

Sebagai pemilik perniagaan, anda tidak boleh rasa selesa dan berpuas hati dengan strategi pemasaran yang sedia ada. Sentiasalah berusaha untuk meningkatkan daya saing dan mengembangkan jumlah pelanggan. Jom ikuti langkah-langkah ini! 

 

Pemasaran produk melalui TikTok  

 

Walaupun banyak platform media sosial di luar sana yang boleh digunakan, TikTok dilihat lebih berkesan dalam meningkatkan jumlah jualan, terutamanya bagi perusahaan mikro, kecil dan sederhana (PMKS). 

 

Contoh kandungan yang sesuai untuk akaun perniagaan ialah video yang mempromosi produk atau perkhidmatan secara tidak langsung (soft sell) serta kandungan berbentuk pendidikan. Di samping itu, menampilkan topik yang sedang trending juga boleh membantu anda mencapai lebih banyak prospek yang seterusnya berpotensi menjadi pelanggan.  

 

Setiap hari, ada sahaja trend dan audio TikTok baharu yang muncul. Sebagai pemilik perniagaan, anda harus memanfaatkan trend ini jika mahu video TikTok anda tersenarai di For You Page (FYP). Dengan kadar penglibatan pengguna atau engagement rate yang tinggi, perniagaan anda akan berupaya meyakinkan lebih ramai bakal pelanggan. 

 

4 Cara Anda Boleh Tukar Prospek Jadi Pelanggan

 

Hantar e-mel kepada pelanggan  

 

Kebanyakan pengguna suka menggunakan e-mel sebagai medium untuk menerima bahan promosi. Antara kandungan dan bahan komunikasi yang boleh dihantar kepada pengguna sasaran anda ialah e-mel alu-aluan (welcome email), surat berita (newsletter), notis promosi, pengumuman pelancaran produk baharu dan testimoni agar prospek lebih mengenali produk atau servis yang ditawarkan. 

 

E-mel juga bersifat lebih eksklusif dan peribadi berbanding pemasaran media sosial. Secara tidak langsung, prospek dan pelanggan akan rasa dihargai dan yakin untuk membuat pembelian. 

 

Melalui pemasaran e-mel (email marketing), pemilik perniagaan mampu menyasarkan prospek yang sudah berminat dengan produk atau servis tetapi masih belum membuat pembelian. Dengan menghantar bahan-bahan seperti testimoni bersama kupon pembelian, anda boleh meyakinkan prospek untuk membuat keputusan dengan segera.   

 

Bina jenama peribadi yang kukuh  

 

Jenama peribadi yang menyerlah sebenarnya mampu menjadi penyumbang kepada peningkatan jualan sesuatu produk atau perkhidmatan. 

 

Bagaimana anda boleh membentuk jenama peribadi? Ramai yang berpendapat bahawa anda perlu menjadi seorang pemengaruh atau influencer yang popular untuk mempunyai jenama peribadi yang kuat. Ini merupakan salah tafsiran yang sering berlaku dalam kalangan pemilik perniagaan. 

 

Padahal, cukup sekadar anda menjadi diri sendiri. Kongsi pengalaman peribadi dan paparkan kandungan yang menarik. Anda akan mula menawan hati komuniti dalam talian yang setia dengan anda.  

 

Antara perkongsian di media sosial yang anda boleh lakukan untuk membentuk jenama peribadi ialah bercerita tentang permulaan perniagaan, berkongsi jadual harian anda, hobi, gambar percutian dan macam-macam lagi. Harus diingatkan, gambar atau video yang dikongsikan hendaklah berkualiti tinggi dan mempunyai nilai estetika yang tertentu berdasarkan sasaran prospek perniagaan anda. 

 

4 Cara Anda Boleh Tukar Prospek Jadi Pelanggan

 

Program kesetiaan  

 

Program kesetiaan membuatkan para pengguna berminat untuk terus membeli produk daripada sesebuah jenama atau mencuba jenama tersebut. Jika anda seorang pengusaha PMKS yang ingin meningkatkan jualan dalam kelompok pelanggan yang sedia ada dan memperoleh pelanggan baharu, anda perlu melaksanakan program kesetiaan.  

 

Salah satu kekangan program kesetiaan tradisional berupa kad fizikal adalah pelanggan kerap terlupa untuk mengumpul mata ganjaran. Malah, mereka akan kehilangan kesemua cop yang terkumpul sekiranya kad hilang. Dengan solusi program kesetiaan digital, program anda kini boleh berjalan dengan lancar tanpa sebarang kupon fizikal. Ia boleh diuruskan melalui aplikasi telefon pintar bagi memudahkan pelanggan dan pemilik perniagaan. Secara tidak langsung, anda berpeluang menambat hati prospek dan pelanggan juga akan membuat pembelian berulang.

 

Anda sedia untuk tingkatkan prestasi perniagaan? Kunjungi laman Solusi kami sekarang. Banyak faedah eksklusif menanti ahli Unifi Business Club (UBC)! 

 

Community Discussion

0 comments

Article

EasyStore: How to Get Started on Hassle-Free Online Selling 

Marketing & Branding

10 Jan 2023 • 2 min read

EasyStore is a comprehensive online solution that helps business owners start selling online. If you’re venturing into online transactions and building your digital presence, then this solution has got your back. What’s more, exclusive privileges await unifi Business Club (uBC) members! Read on to discover the details. 

 

 

For business owners, gone are the days of finding the right location for their store. With online selling, the matter of real estate is not confined to physical spaces — it’s unlimited, as every go-getter can now choose whether to go on social media, make their proprietary website, or opt for e-commerce platforms. 

 

Regardless of your avenue, EasyStore is a handy solution to facilitate the selling process. Here are some of the perks it offers: 

 

Set up and launch your online store quickly, with a guide to follow   

 

EasyStore gets its name from just that — making it easy for you to set up your store. For members who choose its services, you can set up and launch your store with a useful guide that will get you selling in no time. 

 

The solution even offers additional services to help you design and set it up, and you can just sit back and wait for the launch. 

 

 

How to Get Started on Hassle Free Online Selling

 

 

Link various payment gateway providers (and platforms) in one place 

 

The solutions at hand are primed for your multi-channel convenience, meaning any platform you choose to sell on can be linked to EasyStore. 

 

For sites like Facebook, Instagram, WeChat, Telegram, WhatsApp, and even TikTok, the platform lets you link your product catalogue to your account and enables customers to interact between the two. 

 

Purchases can then be made from these platforms, or on your EasyStore site. EasyStore also puts all your transaction info in one place, forming a unified point of sales inventory where you can keep tabs on all the sales made across all your linked platforms.   

 

Unified management of orders 

 

Not only does the platform let you cross over into multiple sites, it also keeps track of your orders on a single page. Here, you can track your performance seamlessly without having to switch pages or screens, while also letting you generate a report for all the sales you have made from your connected platforms. 

 

As a uBC member, you have access to special benefits from EasyStore to elevate your marketing excellence! Be sure to claim the exclusive offers here

 

Community Discussion

0 comments

Events

Mark your calendar

Join our events to gain in-person guidance and expert advice.

Find out more

Customer Stories

Hear from our customers

See what other businesses that have tried, tested and loved UBC have to say.

Go there